type="text/javascript"> type="text/javascript">

lör, sön, mån och still sick

jani, upp på lördag morgon för att ännu en gång göra det desperata försöket att få bort den äckliga förskylningen. gick inge vidare.
sen blev det en liten tur med ebba till skogen på morgonkissen, regna som bara den, inte trevligt alls, fick gå med två paraplyn!
sen in i varma duschen och göra mig iordning för kvällen.
började med en liten "kräftskiva" hos johannes med therese och säther. men eftersom therese var lika sjuk som mig om inte mer drog hon hem framåt 10 nånting :(
men vi åkte vidare till krille som hade inflyttnings/födelsedagsfest, riktigt kul faktiskt, lärde känna lite nytt folk som jag inte vågat prata med innan om man säger så, haha.
får väl försöka sluta med alla dessa fördomar, men hur svårt är inte det? första intrycket säger ju mycket även om man inte ens hälsat på människan.. fast har ju hört endel om andras första intryck från mig och det är inte precis trevligt. haha riktigt synd egentligen men kul att höra eftteråt ändå...

igår blev det bara en lugn och ganska skön söndag med älskling, lite teve, lite mat, lite bil och en massa soving helt enkelt :)

och idag börjades dagen med ett mattepass, inte så värst kul direkt.. hade ju inte träffat mina härliga flickor på 5 dar så mycket att ta igen och prata om ju! ;)
som tur va hann vi med lite skitsnack och rök emellan lektionerna, fast sluta ju faktiskt vid 11.30 nånting så fick bli en runda på stan med anna och klara efteråt, så himla goa! :)
känns riktigt bra att man redan lärt känna endel såpass bra efter bara 2-3 veckor. hoppas och förväntar mig på 3 super år med den här klassen! 

snart praktik nu också, blir som sagt på aqua men också New Vision. kan ju hoppas på nått mer än att bara sopa hår och koka kaffe men kan väl inte förvänta sig något annat när man inte gått nått längre..
tog iallafall ut en hel del fakta idag på biblioteket om "frisörens arbetsmiljö och historia mm." har ju ett ganska stort arbete som ska vara gjort om 2 veckor så får väl satta fart. hehe, kommer förmodligen inte hända för skjuter alltid upp tills dagen innan då jag verkligen måste göra, så då laddas det upp med kaffe och data skrivning halva natten, usch..

jaja, nu ska jag försöka återuppliva min mobil som lagt av helt snart. sen tänker jag ta fram matteboken och jobba ikapp lite som jag missat när jag vart hemma. är egentligen ganska sjuk fortfarande, kan verkligen inte andas genom näsan så låter helt konstig hah. fast orkar verkligen inte bara ligga här hemma och glo hela dagarna, blir ju fan deprimerad och äter upp hela skafferiet då ju!
hoppas att josefine blir frisk snart också, har ju smittat stackaren :( har lite dåligt samvete över det.. hoppas du mår bättre imorn smulan! 



 



pussipuss





Kommentarer
Postat av: hanna

okej=)

då räknar jag med dom senare ;) hehe =)

2009-09-07 @ 16:41:05
URL: http://hannahirvasoja.blogg.se/
Postat av: - H*

- fint hår !

2009-09-07 @ 16:47:59
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Klara

NI är goa:)

2009-09-07 @ 16:50:16
Postat av: josefine

Sötnos då, hoppas att du blir frisk snart! :)<3

2009-09-08 @ 10:35:08
URL: http://josefinelundback.blogg.se/
Postat av: josefine

Vill ha långt och fint hår som du! Men om jag ska ha hårförlägning så måste jag ha ganska mörkt hår så det ska se någorlunda verkligt ut :P hehe <33

2009-09-09 @ 20:28:01
URL: http://josefinelundback.blogg.se/
Postat av: LadyTubiiiiii

Hej hej ... allt bra med dig idag?



Kram

2009-09-19 @ 18:08:14
URL: http://ladytubii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0