type="text/javascript"> type="text/javascript">

sååå bad update...

mån:

Nu i måndags började våran "riktiga" första skoldag, alltså började jobba med ämnena och inte massa namnlekar längre.. så himla skönt att vi bara har matte, engelska, svenska, data, idrott och yrkesämne! väldigt slappt trodde jag först då, men neeej läxor fick vi redan första dagen. 
efter skolan gick iaf jag och elin till aqua, tyvärr kunde jag bara jobba där 9-10 sep. så får hitta ett annat ställe till den 11:e! men glad att jag fick där iallafall, för tydligen hade två stycken ur min klass frågat på precis samma ställe några dar innan mig och fått ett "nej vi har fullt upp här, vi tar inte emot praktikanter.."  helt dumt egentligen ju.. snällt liksom ;S
aja ska iallafall ringa runt lite så jag får på ett annat ställe också. 







tis :

Fick våra väskor idag! fattas bara en urtunningssax, "clips" och kniv som vi kommer få senare..
hade våran först gympa lektion också, endel kom helt färdig ombytta och klara för att köra, haha som tur var hade vi bara en massa prat om hur dom tänker lägga upp idrottslektionerna under våra 2 år.. synd bara att jag och anna gjorde sämst intryck på läraren innan lektionen ens hade börjat, hatar oss såkert redan.. fick iallfall gå efter 20 min, värsta göttt.
sen tillbaks till skolan för oätbar lunch (mjöliga/kletiga plättar), så jobbigt att gå runt ashungrig en hel jävla dag..
hade iallafall en trevlig pratstund med anna och klara... sen fick vi mer läxa och när vi slutat tog jag och josefine en runda på stan. blev en tröja och jeans-tights för mig.
later on tog vi bussen hem, gjorde mat åt mig och linus och sen hem till älskling. såg män som hatar kvinnor, trodde faktiskt den skulle va bättre.. sen sova i typ 4-5 timmar...







ons/today:

Upp klockan halv 6 för att tvätta håret och göra mig iordning, tog bussen vid 7 med sötis jossa, hade praktiskt idag! fick lära oss göra riktigt raka benor, klippa rakt och olika flättekniker. gick bra på vissa delar och sådär på andra.. förmodligen för att jag inte har något tålamod alls, blir bara sur om det inte går första gången så struntar jag i det sen, men nu får jag inte tänka så längre! nya positiva tag som sagt ;)
efter skolan kom johannes och hämta mig, hämtade bakljus till golfen och så. hans bil gick äntligen genom besiktningen idag också! 3:e gångennu, himla skönt att det är avklarat, fick fixa och trixa med att proppa in lite ull för att den inte skulle låta för mycket men annars är det ju jättebra!
nu sitter jag hemma med en halvliter te-kopp. måste ha en massa honungsvatten/te just nu heeela tiden för har så sjukt ont i halsen.. började igår, riktigt störande! funderar på att strunta i skolan imorn så jag är frisk till helgen istället..
F*N vad jag är sugen på en massa chips också, (tänk er bara svenska krispiga lantchips-gräddfil&lök smak med massa tsatsiki dipp, mmmmmmm...!) fick äta makaroner, smörgåsar och en massa skorpor istället, försöker ju faktiskt sluta med chipsen hehehe...




haha! nääämen hittade tom. en bra förklaring på varför dom är så sjukt goda:


Skalet får alltid vara kvar på våra potatisar, liksom stärkelsen. På så vis behåller vi så mycket smak och vitaminer som möjligt. Det är också därför våra chips är så unikt knapriga.




puss&krampåer
<3


Kommentarer
Postat av: Helen

Heheh tack så mycket söta du :)

2009-09-02 @ 18:29:14
URL: http://heleninlondon.blogg.se/
Postat av: Jossi

Sv; TAck :D

Jo, jag kan hålla med om att det är svårt att förstå "/

allt bra? :)

2009-09-02 @ 18:41:34
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: Anna

åh tacktack :D ajo det är inte lätt haha.. allt bra?

2009-09-02 @ 18:56:17
URL: http://anoziz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Frågestund, kom och fråga!

2009-09-02 @ 19:16:48
URL: http://enjjoh.blogg.se/
Postat av: Ness

tack så mkt :D

haha den headern jag har nu har inte jag gjort : p

2009-09-02 @ 19:34:51
URL: http://sness.blogg.se/
Postat av: mikaela

sv; tack så mkt ! din är också fin ;D

2009-09-02 @ 20:29:35
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

sv: åh tack så mkt :D <33 desamma



ska vi lägga till varandra på bloglovin? :D



2009-09-02 @ 21:38:11
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: michelle

sv:tack så mycket!:)



hoppas du blir bättre i halsen snart :*

2009-09-02 @ 22:02:51
URL: http://michibelle.blogg.se/
Postat av: Klara

Det var ingen dålig pratstund heller;D Det märks att vi ska bli frisörer, pratkvarnar:)

2009-09-03 @ 20:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0