type="text/javascript"> type="text/javascript">

kurerar mig en jävla fredag

har proppat i mig varenda piller, hostmedicin, c-vitamin/brustabletter, örtpiller, honungste och allt som går... tänkte att det skulle hjälpa litegrann, men ickeee lika sjuk fortfarande.
vem F*N har smittat mig?? :(
fick tom. sova med stora pappers-tussar I NÄSBORRARNA (!!!) för att inte vakna upp på morgonen i ah.. äckelgrejs... haha nej fy, to much information kanske.

men som tur är har jag en go liten moder som köpt mitt favorit godis (chips, dipp, lakrits, choklad) så har njutit av det och slappat framför simpsons och family guy hela dagen.

men saknar min goding, redan smittat honom troligtvis så träffar han imorn i vilket fall hehehe.
aja sitter iallafall här ännu en misslyckad fredag och försöker desperat bli frisk, min mage har tyvärr blivit 7 kilo tyngre av allt gott.. men finns inget annat att göra när man varken får eller kan göra nånting eller? någon som har nått tips? för äter verkligen STÄNDIGT när jag har tråkigt, behöver förmodligen sluta med det höh...
aja ska försöka somna nu snart så dagen fortare ska gå över, ha det bäst!

pusipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0