type="text/javascript"> type="text/javascript">

förskylning......

uschhh, vaknade och mådde ännu sämre än igår. ont i halsen, hosta, tät i näsan och ont i huvet.. vafan ska jag bli sjuk innan helgen för?!
 missar en hel del lektioner nu idag också, sånt där känns ganska jätte jobbigt. speciellt nu i början, ganska viktigt att hänga med nu liksom.. bestämt mig för att bli frisk under natten. för imorn ska vi få shamponera och styla varandras hår i salongen! ;)
iallafall spenderat hela förmiddan framför barnkanalen med massa honungs-te, halstabletter, smörgåsar och smoothies!
ska nog ta ett långt bad snart, känner sig alltid lite fräschare och friskare efter det. men orkar aldrig va i längre än 5 minuter, så jäkla drygt bara egentligen..

känner mig lite arg också för min mobil har krånglat i en vecka nu, eller ah krånglat i över ett år men just nu är den som värst.
stänger av sig hela tiden, slutar funka i ca 8 timmar, sen sätts den på igen, ibland blir allt bara rosa, blått, lila, gult osv. någon som vet vad felet är?
okej.. kanske inte varit värst försiktig med den då den vart med på alla fyllor och tappats hit och dit, men vadå alltid klarat sig annars och nu hart den helt plötsligt fått damp..
livslängden borde väl vara ganska mycket mer än 1,5 år?! har inte lust att köpa en ny för 3000 heller, helt pank! isåfall måste jag skaffa en med "studsbolls" effekt, så den liksom inte tar skada av att tappas nån gång varje dag...





(min "egen-designade-med-glitter-nagelack" sony ericsson K530i som tänker svika mig en gång för alla. någon som vill ge bort en gammal ful mobil kanske?? :D)



 P & K



Kommentarer
Postat av: - H*

- usch krya på daj!

2009-09-03 @ 16:15:24
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: zaida

krya på dig ! ;)

2009-09-03 @ 16:26:46
URL: http://zaida.devote.se/
Postat av: Fifilo

oj vad fint du har "pyntat" mobilen!

2009-09-03 @ 17:02:03
URL: http://fifilo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tackar tackar =) Det är crazyhappy.blogg som gjort den =)

2009-09-04 @ 20:52:26
URL: http://siemprealgo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0