type="text/javascript"> type="text/javascript">

Back On Track

haha shit! 3 månader sen jag skrev något nu, typ glömt bort att jag ens har en dator eller nått.
tycker ändå det är så sjukt drygt att bara sitta här och skriva "om allt som händer i ens liv" alltså va fan! jag bor i grums, vad kan ha hänt på 3 månader? nej precis, inte ett skit!
eller ah visst har det väl hänt en massa saker, fast inte här liksom.. och lite försent att skriva typ 40 inlägg om det nu känner jag faktiskt.
menmen, sitter just nu och äter min sallad och toast, gottgottgott. mamma hade köpt några nya nyttiga juicer också, med granatäpple och en annan med havtornsbär, stärker immunförsvaret och innehåller massa antioxidanter och vitaminer! ;) haha,







nu ska jag nog ta en liten powernap framför teven, efter det ut med ebba 1 timme. sen duscha, rensa garderoben (som endast består av ett högt berg, ändå hittar jag aldrig några kläder som duger..) och sen ikväll kommer min godis



puss&puss
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0