type="text/javascript"> type="text/javascript">

090826

somna i soffan igår med mina chips, så skönt att somna till teven ibland. sen ringde jag johannes så hämta han mig, gick och la oss nästan direkt, sjukt trött ständigt nu när skolan börjat!
gick upp 06.30 och gjorde mig iordning sen till skolan 08.00. idag blev vi indelade i grupper tills imorn då vi ska ha heldag med tvåorna men också tills vi ska börja med de praktiska lektionerna, då det finns två olika salonger, hade tur som kom med josefine och anna! ;)
fick också höra på en föreläsning om kläder man inte får ha på skolan, ex. med rasistiska tryck eller annat opassande.. blev lite tjatigt och överdrivet efter ett tag...
sen kollade vi på filmen "remember the titans" , sett den 5 ggr innan eller nått men faktiskt ganska bra, synd bara att den är så dryg och helt sorglig.. men ingen bra idé att grina när vi måste dra med bussen hem efteråt ju hah.

och just det!
igår fick jag reda på att mamma stefan och linus ska dra till turkiet om 2 månader, UTAN MIG! har inte lov då och inget bra att ta ledigt mitt i terminen nån vecka sådär.. vill verkligen inte komma efter heller men snällt liksom? blev så förbannad, men ah får skylla sig själva om dom lämnar huset med mig..

nu ska jag nog snart dra till karlberg, nyss badat och lagt ansiktsmask och grejer (duktigtduktigt), blir så utmattad efter skolan, även fast vi inte börjat jobba med nått riktigt ämne än.. haha undrar hur det kommer bli när vi väl gör det egentligen? kommer förmodligen dö, alltså matte.. usch! 
jaja, nu blir det på med mjuisbyxor och äta lite mera nektariner.
får min lön från sommarjobbet imorn också, så himla götttt! men kommer bara ha 1100 kvar för redan lånat 2500 kr av pengarna kom jag på nu... SUCK


ha det så bäst,
pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0