type="text/javascript"> type="text/javascript">

socialt handikappad

usch, blev att gå upp klockan 6 imorse.. hade egentligen sovmorgon men sov hos goding och då är det inte så kul att slåss om toaletten med josefine på morgonen kanske! ;) var inne i stan vid 09.00 och klassen skulle mötas på torget 09.45. så jag och josefine gick och satte oss i mitt i city så länge, då kom det en kille i 25 årsåldern och börja prata med oss om en jävla massa..
Först frågade han vart vi bodde, vad vi hette, om vi hade pojkvänner, vart vi gick i skolan, och om våra pojkvänner gick på samma skola?
sen helt plötsligt frågar den jäveln om jag har opererat mig?! jag bara " ehh nej, vad menar du liksom?" han bara "va? så dom är äkta alltså! jag tycker verkligen om äkta, det är skönast och finast.."  jag tänkte liksom men vafan säger människan?! helt chockade blev vi, så jävla sliskig och smörig, sa en massa annat konstigt också menblir bara arg när jag tänker på det.. totalt socialt handikappad!

09.45 möttes hela klassen på torget för stadsvandring/orientering, men vem hittar inte i karlstad liksom, blev att köpa en tröja istället.. sen till skolan för lunch och massa  prat.                   
johannes besiktade bilen idag också (för andra gången). gick inge vidare, bara för att besiktningsgubben slarvade.. riktigt synd om han nu, efter så mycket han kämpat och försökt få den klar! :(

nu har jag nyss ätit grönsaksbiff, får bli lite chips snart, har sjukt tråkigt så vad annars finns det än att äta en massa och ligga framför teven egentligen?

         


pussipuss





Kommentarer
Postat av: amanda

JA eller hur, det är så skööönt :p Åh tack, du är fin =)

2009-08-25 @ 20:10:12
URL: http://amandarin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0