type="text/javascript"> type="text/javascript">

sjuk

nyss kommit hem, vaknade imorse och hade jätteont i magen.. men ville dra till skolan iallafall för idag skulle vi äntligen få greja med hår! kom dit och fick en ipren, sen hann jag bara rulla lite hår och tuppera tills jag verkligen inte orka va kvar, fick så jäkla ont så tog bussen in till stan med mikaela. hon bjöd på lite subway innan bussen kom och kändes faktiskt lite bättre efter det, så sjukt gott också!
nu sitter jag med stor mjukiströja och vill bara sova, men ingen idé för då somnar jag aldrig ikväll.. hoppas vi slutar tidigt imorgon så jag hinner dra in på banken och hämta ut min lön! :)
fast redan gjort av med 700 av den på tajmahal.. så himla trött på mitt hår, är hemskt och tråkigt och kort därför får det bli långtlångt löshår ett tag. dags för lite förändring, längesen jag hade det i nu sist.
 blir ännu jobbigare att stå bland 20 speglar varje dag och verkligen se minsta lilla sak man hatar, menmen måste ju vänja sig vid det om man ska jobba på salong.. haha men riktigt svårt att låta bli gå och greja och släppa ut och sätta upp och spraya eller annat när man går runt där inne en hel dag!






Kommentarer
Postat av: josefine

Söötnos! Bättre imorgogn, i hope :)<3

2009-08-27 @ 20:59:46
URL: http://josefinelundback.blogg.se/
Postat av: fridah

jaa, det lovar jag dig gullis! :) <3

2009-08-27 @ 21:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0