type="text/javascript"> type="text/javascript">

lördag/söndag

inte hunnit blogga nått nu under helgen, haft fullt upp men ska dra allt lite fort..
gick upp klockan halv 8 på lördag för att hinna duscha,packa och göra mig iordning för turen ner till trollhättan. johannes kom och hämta mig runt 10 så drog vi till andreas och therese sen bort från hemska grums. när vi kom fram var det verkligen knökat med folk ( och mina vita skor är inte värst vita längre.. ) vi fick se en hel del iallafall, kändes t.ex. lite konstigt att kolla på snowboard åkare i augusti hah. aja var iallafall skönt att komma iväg ett tag, synd bara att vädret inte var det bästa men har jämt sån jävla otur så förvänta mig inget bättre direkt.
sen på eftermiddan drog vi oss hemåt, åt grillat hos johannes och tjata lite sen tvätta lilla golfen och åka vidare in till stan.
satt och prata med therese och josefin och drack lite öl inpå natten, mysigt men kallt. sen vid halv 2 tillbaks till grums.. var riktigt trött så blev att åka hem ganska så fort.
sov ut riktigt länge idag, vaknade väl runt 14.00 nånting. fast känns fan aldrig bra när man bara sover bort dagarna sådär, speciellt inte när man bara är ledig 2 dar i veckan när skolan börjat!
låg och slappa och åt lite mat. sen åkte jag till lina så hade väl vårt vanliga deeptalk ;) kom nyss hem nu så får bli en massa tortellini och teven!






älskar dig, alltid alltid


P&K



Kommentarer
Postat av: Miss Lady

Gullig bild =)



Allt bra med dig annars?



Kram

2009-08-30 @ 21:25:42
URL: http://ladytubii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0