type="text/javascript"> type="text/javascript">

fredag och löning

nyss kommit hem, precis vart på swedbank med johannes och hämtat ut min lön! kändes lite konstigt att gå ut med 3360 kr bara sådär i handen haha.. men dom är borta lika fort nu, eftersom jag lånat upp i princip allt :(
i skolan idag fick vi lyssna på en som hette johan, stod och berättade i aulan om massa hemskt som hade hänt honom och hur han lyckades ta sig genom det tack vare musiken. så sjöng han flera låtar han själv gjort och andra som hade betytt mycket för honom under all jobbig tid. tyckte så himla synd om han! (t.ex. en idiot till f.d flickvän som polisnanmälde honom för sexuella övregrepp på deras 2 årige son... ) sen fick han inte träffa honom på flera månader!  fyfan.. (hade såklart inte gjort övergreppen!)
har tänkt på det många ggr åndå, liksom musik måste nog vara en av de viktigaste och roligaste sakerna med att leva, tänk vad tomt det skulle vara utan det. tänk er bara, en hel dag utan att få nynna/sjunga, tänka eller höra på inte ens en enda låt, visst skulle det kännas konstigt?
aja, sen åt vi äcklig lunch och senare upp till biblioteket för att hämta matteböcker och få lånekort, men kände att jag kunde göra det på måndag istället så sluta 12-13.30, himla skönt! :)
nu har jag lagat lite rotfrukter i ugnen och stekt en örtbiff, ganska så gott, nyttigt iallafall!
har också ringt till aqua nyss (frisörsalong i kd), skulle på möte hos dom på måndag eftermiddag eftersom vi redan ska ha praktik om 2 veckor, hoppas det blir kul.
men kommer väl säkert mest bli att sopa hår, svara i telefon, koka kaffe och ställa saker i hyllor eller nått, längtar så tills jag är klar med allt och kan börja jobba!
ska ta mig en dusch nu och klippa ebba lite, sen måste jag verkligen städa undan alla kläder som verkligen ligger EVERYWHERE, ändå tycker jag aldrig att jag hittar nått att ha på mig? konstigt....



   P&K! <3


Kommentarer
Postat av: josefine

Snygg är du! :)<3

2009-08-28 @ 17:38:55
URL: http://josefinelundback.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H - S V A R A R

kul att du gillar min blogg tack ska du ha =) å även kul att även du håller med om de jag säger om blondinbruden hehe ..



visst är min lilla vovve söt, finns bilder i det senaste inlägget =)

2009-08-28 @ 18:11:43
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: amanda

Ja eller hur, haha :D

2009-08-28 @ 19:44:41
URL: http://amandarin.devote.se
Postat av: ffridasfoto

sv: tack så mycket. på blogg.se är det faktiskt ganska svårt! Jag hade en blogg där tidigare och det tog mig ett tag innan jag fattade hur man skulle göra, ett tips är att söka på t e x bloggdesign hjälp på google så kommer det upp bloggar som hjälper dig steg för steg hur man ska göra! :) Nu använder jag devote och det är betydligt lättare att fixa med design där!

2009-08-28 @ 20:16:15
URL: http://www.ffridasfoto.devote.se
Postat av: Linneah

sv: tack och verkligen dsm du! :)

2009-09-02 @ 19:53:44
URL: http://liineahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0