type="text/javascript"> type="text/javascript">

godnatt

sitter med mitt duntäcke runt mig, dricker vatten och äter lite chilinötter och kollar på film helt själv...
tror det får bli sängen istället, skulle egentligen behöva ta ett stort rens/städa och en massa sånt jobbigt men varje morgon när jag försöker hitt lite kläder blir det samma sak iaf... ser knappt golvet längre.
förstår inte varför jag alltid lyckas köpa saker som jag egentligen inte tycker så mycket om? och VET att jag inte kommer använda! men ändå fortsätter jag hela tiden med massa impulsköp.
och förresten är det bara jag som tycker allt ser annorlunda ut i affären och när man är hemma?! har 15 par jeans och över 13 tröjor som bara ligger i en jävla påse i klädkammaren pga. att jag aldrig har eller kommer använda det.. usch mår dåligt när jag tänker på alla bortkastade pengar :(
någon mer som är expert på impulsköp?!
nej nu blev jag deprimerad, dags att sova...





god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0