type="text/javascript"> type="text/javascript">

frukost

nyss vaknat nu, sitter med tekoppen och en skål pistasche nötter.. therese sover fortfarande, skulle egentligen tagit tåget (och gått ner till stationen vilket tar 1 tim från mitt hus) klockan 09.00 för att va barnvakt.. men tror faktiskt hon la ner det imorse.
blev ju ganska sent igår, efter nachos vid 7 så var vi ute och gick till 11-12 på kvällen och hade lite terapi med varann haha.
senare träffa vi jimmi och andreas, följde med upp till lägenheten en sväng för att kolla på taueringen jimmi gjorde igår, riktigt snygg var den!
gick hem efter en stund, prata med älskling i telefon och lät som han blivit lite bättre! hoppas allt blir bra så snart som möjligt, miss him så mycket <3

nu ska jag försöka få liv i therese..
eller så sätter jag nog på en film och njuter och myser med min nachos från igår! ;) mmmmmmm....

Kommentarer
Postat av: Katie

Det låter som en bra plan! Film och nachos!

2009-08-22 @ 13:56:41
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: fridah

eller hur! ;)

2009-08-22 @ 15:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0